2012. január 4., szerda

Szilveszteri és újévi étkek

Bevallom őszintén, nekem mindig is nagy gondot okozott az olyan étkek elkészítése, ami általában már egy 10 éves gyereknek is megy. Itt a következő étkekre gondolok: tejbegríz, tejberizs, főzelékek, nokedli, puliszka, kemény tojás. Ellenben egy 3 fogásos - leves, főétel, sütike - ebédet már 16 évesen megcsináltam. Tejberizst most sem csinálok szívesen - nem is igazán szeretem, hanem a gríz fele hajlok sok sok kakaóval és mazsolával - Zoli nagy bánatára, mert ő meg tejberizs párti.

De amiért ezt a bevezetőt elmondtam az az, hogy újévkor megtört a mindenféle. Lencsefőzeléket csináltam, de olyat, hogy ihaj-csuhaj-recece! Mind a 10 ujjunkat megnyaltuk utána. A hozzá készült pörkölt meg egyszerűen fenomenális volt. A pörköltet nem tudom, ki hogy szokta csinálni, de most tettem bele paradicsomot, paprikát meg chilli paprikát is, és így lett tökéletes. A lencsefőzi pedig egyszerű rántásos - ecetes lencsefőzi lett a maga tökéletes egyszerűségében. Mindenkinek boldog új évet (most már utoljára) :D

Nincsenek megjegyzések: