2012. március 27., kedd

Hivatalozás

Jelentem, az útlevél már otthon van (a kémem értesített).

Ja, és a Munkaügyi központnál is minden rendben van, elektronikusan (egy egyszerű emillel) mindent sikerült elintézni.... Csak tudnám, hogy miért mondták azt hogy nem lehet? Azért az egyszerű nem teljesen fedi a valóságot, mert a www.munka.hu portálon csak akkor működik az elektronikus bejelentés, illetve akkor tökéletes, ha magyar adatokat adok. De én nem tudok, mert pl. a munkaadó irányítószáma más, mint otthon; itt nincs adószám... Emiatt az elektronikus bejelentés nem műxik... Eztán írtam egy emilt nekik, de ők visszaírtak, hogy az illetékes kirendeltségnek írjak... Írtam, nem válaszoltak... Anyut kértem, hívja fel őket telefonon - közölték, hogy semmit nem kaptak tőlem elektronikusan, és így nem lehet elintézni semmit. Másnap postán érkezett a határozat, hogy munkába állásom bejelentését (a fent említett emil) elfogadták, minden rendben van. Most erre mit mondjak???? Azt, hogy Magyarország, én így szeretlek? :DDDDD

Nincsenek megjegyzések: