2012. március 8., csütörtök

Mindenféle

MA DOLGOZTAM ELŐSZÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jól el is fáradtam! Majd mesélek a munkáról...

Na, de ami érdekességként felmerült, az a bundás kenyér, mert az egyik hölgy azt kért vacsorára... Kérdeztem, hogy kéri - édesen, sósan? És hogy miért kérdeztem, hát íme:
Kicsi koromban nem rajongtam a bundás kenyérért, mert a családom porcukorral ette, én meg nem vagyok édes szájú. Amikor az iskolai menzán sósan adták, majdhogynem örömtáncot lejtettem, annyira örültem neki! Azóta is sósan eszem ilyen meg olyan, meg amolyan feltéttel. Unokatestvéreim közül egyik, akit nem nevezek nevén, darált mákos porcukorral eszi a bundás kenyeret... Na de a hölgy hogy kérte?!!!! A tojásba vanília eszenciát kért, úgy süssem ki, majd öntsem meg mézzel és fahéjjal szórjam meg még.

Még jó, hogy ma gyümölcs napom van, így nem nagyon volt mit kihányni - sajnos már az elképzelésére is mozgolódni kezdett a gyomrom...

Íme az én bundás kenyér verzióim:
A námber van a reszelt sajtos!
A námber tú a sima sós.
A námber frí a kecsapos.
A többi, nem dobogós helyezés: mustáros, majonézes, egyéb fűszeres . Ami viszont közös, hogy mindhez salátát kérek!

Nincsenek megjegyzések: