2012. május 4., péntek

On - lány

Bevallom, függő vagyok. Imádom a tologatós - rakosgatós - szöszmötölős - építős online játékokat. Anya is  szereti őket. Zoli szülei is szeretik ezeket a játékokat. 
Amikor dolgozom, Anyu csinálja a kórházamat  - amikor Ő nincs gépközelben, akkor én az övét, és ha nem felejtem el, akkor a farmját is. A többire nincs energiám. Zoli szülei több játékban is aktívan termelnek / nevelnek állatot, stb-stb-stb. 

Namármost, a reggeli kávé / tea közben épp említettem Zolinak, hogy Anyu reggel már megcsinálta a kórházamat. Mire ő: Ilyen korán? Háááááááááát - válaszoltam. Aztán Zoli érdeklődött, hogy a kórház magyarul van-e, mert a szüleinek meg kellene mutatni. Sőt, tovább is gondolta a jövőbeni potenciális lehetőségeket a következő mondattal (jelzem, 10 perce keltünk ki az ágyból): És akkor a nyugdíjas kommandó (értsd családunk nyugdíjas tagjai) játszik helyettünk, míg mi termeljük az ország GDP-jét.
Kedves Nyugdíjas Klubtársak, mindenkinek szép napot kívánunk! 


Nincsenek megjegyzések: