2012. december 8., szombat

Szombati pulykasult

Balazs kollegam es a csipet csapat atjottek egy kellemes hetvegi programra amihez remek erzekkel, kozos otletelest kovetoen pulykasultet valasztottunk. 4 es fel kilos joszag kerult az asztalra ma.
Fagyasztott, kis szeleppel ellatott (jelzi amikor kesz a husi) madarunk egyben sult amihez krumplipuret es salatat paradicsommal keszitettem.
A madarka gyakorlatilag sutesre keszen kocogott ki a bevasarlokozpontbol, kiolvasztast kovetoen a belselyeben elhelyezett (papirba csomagolt) nyak es belsosegek egy mozdulattal torteno kivetele utan, atmosva, es olajjal korbekenve kenyelmes pozban kerult a sutobe:)
Bo 3 ora - 140 fok legkeveres - sutest kovetoen meghallottuk hivogato szavat.

Osszetepkedtem egy kis salatat es koktelparadicsomot raktam hozza, enyhen borsoztam, olivaolajjal meglocsoltam es osszeforgattam.
Kozben csinaltam egy egyszeru krumplipuret, vajjal es tejjel, pici soval.
BBQ szosz es edes chilli szosz ment mellejuk.

Nincsenek megjegyzések: