2012. február 11., szombat

Díjat kaptunk!


Hugitól díjat kaptunk. Köszönjük szépen! Szép mosolygós napunk lett tőle.

A Mosolygós Nap díj szabályai:

  1. Vedd át a díjat! Átvettük
  2. Tedd ki a blogodra! Kiraktuk
  3. Köszönd meg akitől kaptad! Megköszöntük

Add tovább 4 blogtársadnak! Ez komoly kihívás... Mivel ketten vezetjük a blogot, így elosztjuk kétfelé. Egyszer kapja Anna, mert irigylem a gyöngyeit, de főleg a türelmét (és mert megígérte, egyszer csinál nekem karkötőt, de még mindig nem készült el, biztosan valami gyönyörűséges bonyolult lesz :D ). Másrészt kapja Pipi, mert amikor rátaláltam a blogjára, gyakorlatilag sírtam a nevetéstől - nevettem a sírástól, és szeretném még jó sokáig olvasni a történeteit. Zoli Limarának küldi és Mammának a jó receptekért hálája és köszönete jeléül.

És írj magadról 3 dolgot!
Andi:
- ahányszor télen Londonban vagyok, esik a hó - és ezt imádom!
- szeretnék Izlandra elmenni
- hiszek a jóban
+1 Szeretem Zolit :D

Zoli
- szeretek sütni és főzni
- rajongok a fantasyért és a számítógépes szerepjátékokért
- szeretem CÁPIT!

Legyen szép napsütéses napja mindenkinek :)


1 megjegyzés:

tintarajta írta...

még egyszer nagyon szépen köszönöm!!!
pusz
http://tintarajta.blogspot.com/2012/02/nohat-kaptam-egy-dijat.html